stieldoors project

Meer websitebezoekers voor Stieldoors

Stieldoors heeft een passie voor staal. Het bedrijf richt zich op handgemaakte en unieke stalen deuren, overkappingen en trapleuningen, die een woning voorzien van moderne finishing touches. Om hun online zichtbaarheid te vergroten, ondersteunden we hen met hun SEO-strategie.

Het project 

Stieldoors creëert al enkele jaren prachtige stalen deuren en overkappingen. Desondanks werden ze organisch weinig teruggevonden. Ze wilden bijgevolg hun online visibiliteit vergroten en hun website zo SEO-vriendelijk mogelijk maken. Op deze manier wenste het bedrijf ook meer verkoop te genereren.

Aanpak & werkwijze

Om de SEO-resultaten van Stieldoors te verhogen, gingen we als volgt te werk:

  • Om Stieldoors goed te leren kennen, hielden we een intakegesprek. Zo ontdekten we waar het bedrijf voor staat, wat ze willen bereiken en welke hindernissen ze ondervinden.
  • Na het uitvoeren van een uitgebreide SEO-audit en een E-E-A-T-analyse, werden alle aandachtspunten duidelijk.
  • Vervolgens hebben we een zoekwoordenonderzoek uitgevoerd om te achterhalen welke termen mensen gebruiken in Google met betrekking tot de diensten van Stieldoors.
  • Dit zoekwoordenonderzoek vormde de basis voor een diepgaande contentstrategie. Zo hebben we de bestaande content geüpdatet en de website verder aangevuld met nieuwe relevante inhoud.
  • Verder werd er een linkbuildingplan uitgewerkt.
  • Om de online visibiliteit extra te verhogen, werd er ten slotte een Google Ads Account opgezet.

Het resultaat

Met deze grondige aanpak nam de online zichtbaarheid van Stieldoors aanzienlijk toe, waarbij steeds meer pagina’s op de eerste pagina van de zoekresultaten verschenen en de domeinautoriteit toenam. Dit resulteerde in een groei van het organische verkeer, wat een positieve invloed had op de omzet.

resultaten stieldoors